A megnyitó



Egy újabb sikeres megnyitón vagyok túl. Köszönöm ezt Dr. Vankó András barátomnak aki kisegített minket a nehéz helyzetből. Az történt ugyanis hogy a kiállítás megnyitására felkért művészettörténész nem érkezett meg. Hogy miért, ezt én nem firtatom
András igent mondott a hirtelen jött felkérésre, így történt hogy száraz műelemzés helyett , egy szerető barát méltatását hallhattunk. Bevallom, nekem ez a pár szívből jövő mondat sokkal, de sokkal jobban esett bárminél.
..
Köszönöm!

Megjegyzések

s@só üzenete…
hát ezért (azért) vannak a jó barátok...
Piroska Klesitz üzenete…
Kedves Bogi!
Blogos díj közelít... ha van kedved hozzá és elfogadod, gyere érte! :)

Piros
Piroska Klesitz üzenete…
Egyszer én is jártam így, és egy számomra teljesen ismeretlen művészettörténész segített a szorult helyzetemben... így aztán azt mondhatom, hogy a felebarátok is léteznek még... :) Sok nézőt, sikert a kiállításhoz!
Igen Sasó, és olyan jó tudni hogy vannak:)
Köszi Piros a jókivánságokat, és a dijat is!!
Selmeczi Zsuzsanna üzenete…
Szerintem művészettörténészek közötti járvány van, három hete ugyanis ugyanígy jártunk... szerencsére, mi már alapból kértünk egy jó barátot (kismadarak megcsiripelték a járványt)...

A megnyitóról ugyan lekéstem, de megkérdezném meddig lehet látni a kiállítást?
üdv: susy
Szia Susy!
Értem,akkor legközelebb rögtön barátot kérek fel
:)))))))))
A kiállitás hónap végéig tart. De a sok rendezvény miatt érdemes érdeklődni ,a blog-fejlécem alatt található tel.számon.
Örülök hogy itt jártál!!
Bogi