A Költészet napja

József Attila -Kultura



A virág elfáradt már szagosodni.
Unta,
hogy mifenének tettük asztalunkra.
S igyekezett árnyékot vetni,
nagyobbat, mint a kertben
s elfáradt, mikor nem néztünk oda.

De észrevettem.

Megjegyzések

orsolya vanessza kiss üzenete…
Szia Bogi !

Van egy hasonló üvegem. Itthon könyörögtem el valakitől, aki még 30 éve vette Provance-ban. A formája más, de a szépsége, érzete ugyanaz.

A virág illatát is szinte érzem.

Ez a kép hihetetlenül egyszerű, és hihetetlenül gyönyörű!

Az elsők között !!!

KELLEMES HÚSVÉTOT NEKED !

Ui.: Tegnap gondoltam Rád Pesten, a villamoson, hogy bárcsak ott lennél, és pikk-pakk lefestenéd azt a nénit, aki úgy megbabonázott......
Itt voltál, és meg sem kerestél??????
:(
orsolya vanessza kiss üzenete…
Nem biztos, hogy örültél volna.. Lázasan, köhögve, élő bacilus gazdaként :DD

A nagypapám látogattam meg, mert agyvérzése volt.. valamint szombaton egy lámpagyöngy tanfolyamon voltam. :))

De mentségemre legyen mondva, hogy GONDOLTAM RÁD !!!!

OLVASD EL A LEGÚJABB BEJEGYZÉSEM !! :DD

BENNE VAGY :)
Elolvastam. De hol vagyok benne?