Erdély

Ma utazunk, Erdélybe:

Kolozsvár, Tordai hasadék, Medve-tó, Korond, Hargita, Libán-tető, Gyilkos-tó, Békás –szoros, és ilyenek.:)))))

Valószinűleg a következő bejegyzésembe már rengeteg csodás fotó fog belekerülni.
Nagyon várom már.

Megjegyzések

orsolya vanessza kiss üzenete…
Szia Bogiii! De jó Neked !

Csak nem onnan származol ősügyileg... mint én is? :)
s@só üzenete…
Lásd meg azt a rengeteg csodaszépet ott. Legyen hozzá nagyon jó időtök és szép fények azokhoz a fotókhoz, amiket már most nagyon várok.
Várjuk az este 10.órás indulást...és órák óta zuhog az eső :(((
Sasó: remélem a jóidő-kívánságod nagyon erős.....mert mi lessz a fotóimmal????????
:(((
Anaisz:
az anyum neve : Hargitai Beáta :))))
szerinted?????
orsolya vanessza kiss üzenete…
Szép esős fotókat készítesz majd akkor :)

De segítek, hogy kisüssön a Nap! Esőt egyszer már tudtam varázsolni :))) haha.

Bogiiii! Megint csak bebizonyítottad az elméletem, miszerint akik innen származnak, akaratlanul is megérzik egymást !!!

A férjem innen származik. Első felesége is. Én is. Te is. Sasó is. ésssss. mindig megtalálnak és megtalálom érzelmileg azokat az embereket.

Olyan furcsa ez. de olyan szép is egyben.


Kívánom, hogy csodás fényképeket készíthessél.

Olyan szépeket, mint a múltkoriak!

puszi.
Pamlerva üzenete…
Kedves Bogi:)
Csodaszép idő van,hátha kitart pár napig.Egyébként gyorsan változik a felhők iránya:)
Nagyon közel leszel hozzánk...sajnálom,hogy nem tudtam hamarabb:(
Ne felejts el sókristályt vásárolni:)

Szerencsés utat és ...ölellek itthonról.