2009. július 15., szerda

Alkotótábor .Tyukodon


A múlt hetet egy alkotótáborban töltöttem, egy kedves kis szatmári településen: Tyukodon :)
Rengeteg fotót készítettem, akit érdekel megnézhet belőle egy kis válogatást itt:
http://picasaweb.google.hu/bogeria/Tyukod#
illetve a tábori életképeket itt:
http://picasaweb.google.hu/bogeria/Tyukod2#
A falu igazán barátságos volt , az ott élő emberek nagy szeretettel fogadtak minket, így a rengeteg programtól alig tudtunk festeni :)))) Pedig nagyon kedves festőket, és textilművészeket ismertem meg, akikkel öröm volt együtt dolgozni:
Csáki Gyöngyi,
Konda Szilvi,
Szűcs Klára,
Felber Irén,
Z. Tóth Sándor,
Vincze Laci,
Szabó Karcsi,
Stonawski József,
és Stonawski Tamás személyében.



Köszönöm mindenkinek hogy ott lehettem, nagyon jól éreztem magam!!


4 megjegyzés:

Felber Irén írta...

Én is örülök,hogy Veletek lehettem! Bogi,Neked külön is!

Huszár Boglárka írta...

:)
jövőre veletek ugyanott .
:)

Főfüge írta...

Irígységes gyönyörű helyen voltatok. Végignéztem az összes képet, s már tudom is melyiket fogod megfesteni!

Ilyen szép helyen én is tudnék festeni! Bár, még soha nem próbáltam.:)))

Huszár Boglárka írta...

Melyiket ,fogom festeni ???????????? melyiket,melyiket???
Kíváncsi vagyok :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...