Falfestés

Nem hagytam abba a blogírást, csak éppen 2 olyan munka is adódott amit nem itthon végzek. Ezért kicsit ritkábban vagyok gépközelben :)
Mivel régóta szerettem volna a dekorációs festést is kipróbálni, ezért nagyon örülök mindkét lehetőségnek.

Az egyik egy mediterrán jellegű lakásban lévő, kb: 250x130 -as használaton kívüli ajtó , tengerparti kilátássá varázsolása:
A másik a Vaskapu taverna lovagtermének dicsőségfalára felkerülő , portrék megfestése.

mindkét munkáról igyekszem beszámolni :)))) Remélhetőleg minél előbb.

Megjegyzések

Főfüge üzenete…
Ejjj, ha tudtam volna, hogy tudsz dekorációs festésként tengerpartot is ábrázolni! Én oktondi, mivel szeretem a tengerparti kilátásokat, vettem egy villát a Krk-sziget tetején.
Vagy lehet, hogy ez volt az olcsóbb megoldás?!:)))))

Nagyon kellemes a fotód színvilága, olyan Marokkós, viszont az ajtó félfástúl "dülöngél"!

1. Lecke.

"Ctr A" ezzel kijelölöd a képet.

Szerkesztésbe be kell menni és kiválasztani a szabad alakítást.

A kép közepén lesz egy kör, négy vonással, azt a bal egér lenyomásával megfogod és leviszed az alsó kis négyzetre és ott elengeded.

Majd a Ctr billentyű lenyomva tartásával, bármelyik sarkot, felezőt megfogod, és addíg alakítgatod, míg a paralaxis hibák el nem tűnnek.

A végén körbevágod a képet, ill. ha szükséges kipótolod!

Te kérted!!!
ajjaj,tényleg dülöngél :(
na majd holnap visszaigazítom , hátha addig még kibírja :))))))))
Főfüge üzenete…
Igyekezz, mert a kép alatt van egy remek NŐ, valamit festeget, nehogy má' rádüljön!:)))
Úgy tudom hogy az a "remek nő" olcsón vállalja Krk-sziget tetején lévő villák dekorációs festését is.
Most hogy így megmenekült attól hogy egy dülöngélő ajtó rázuhanjon , meg pláne :))))))))))