2009. október 6., kedd

festmény-egy nőről


Egy nő - Főfügének,és Rajlinak  :))

16 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon szép, kecses! :)

Huszár Boglárka írta...

Köszi Kriszta , - a fiúk tegnap hiányolták az "italt és a nőt" - hát ezt sikerült idevarázsolnom :)

vanessza KISS írta...

gyönyörű, és egyszerű.

Főfüge írta...

Stipi-stopi! Én láttam meg először!:)))

Huszár Boglárka írta...

köszi Vanessza örülök hogyha pár vonallal és színnel is tudok szépet csinálni

Huszár Boglárka írta...

Főfüge: Akkor most Rajlinak nem marad semmi?
:D

Főfüge írta...

Dehogynem! Az marad Neki, ami a legkisebb gyereknek!:)))

Főfüge írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Főfüge írta...

Nagyon ismerős ez az arc! Előbb, utóbb kibogizom, bocsi, kibogozom!
Először furcsállottam a fejtartást, de rájöttem, hogy "les" valakit! Festészetben ritka az ilyen "pillanatfelvétel"!
Határozottan szép nő! Vagy festi valaki?!

Hegedűs Ildi írta...

Bogi, ettől a képtől mindenki el van ájulva. Köszi, hogy megfestetted.

Huszár Boglárka írta...

Főfüge: szerintem lehet hogy a "nagy Őt" várja nem tudom.....
de kérdezzük meg Ildiéket :)) A válasz náluk van.

Ildi: örülök hogy tetszik ....
az a szép Nő is meg van elégedve? :)))

Hegedűs Ildi írta...

Teljes mértékben. A mindenkibe ő is beletartozik. :)))

rajli írta...

:((((( Akkor nekem az apám....
Azért nagyon köszönöm, Föfüge ékesszólása mellett én meg sem szólalhatok!
Nagyon aranyos vagy és köszönöm! A kiállításodhoz sok sikert és szorítok neked! Amennyiben két ittas öreg urat látsz, enyhén hobós hajjal, na azok leszünk mi Főfügével! Akkor van nagy baj,mert két képet leakasztunk a falról!
Üdv: Laci

Huszár Boglárka írta...

Oké, várlak benneteket szeretettel:))

oriza,a nyul írta...

Ez nagyon szép lett!

Huszár Boglárka írta...

szép volt a modell :)) igy könnyű...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...