A mostani bejegyzésemet elsősorban festőknek ajánlom figyelmébe.  
A Ship-Art  festővászon Manufaktúra   kiváló minőségű, kézzel feszített vásznakat ajánl mindenféle méretben, hogy mindenki megtalálhassa az alkotásához legmegfelelőbb alapot.

 
A most elkészült portrét is az áltatuk készített feszített vászonra   festettem . Tökéletesen meg voltam elégedve úgy  a minőséggel,  mind az árral . 
Számomra az is fontos hogy az általam kitalált méretben is festhetek ezentúl, és nem kell a művészellátós méretekhez igazodni. Azonkívül  1-2 napon belül házhozszállítva  várt a itthon  a vászon. 
Nekem már csak a festés öröme marad, és ráadásul nagyon finom vászonra -úgy ahogy én szeretem ....
:)
Szóval ajánlom minden festőtársamnak a SHIP- ART Manufaktúrát nagyon sok szeretettel.
A portrét pedig hamarosan bemutatom   a blogban .



Megjegyzések